Ir al contenido principal

PRÈVIA VISITA EXPOJOVE


Actualment tinc bastant clar que vull fer disseny de personatges, animació i art digital, el problema és que no se com arribar-hi.
L'únic que tinc clar és que no faré batxillerat artístic, faré grau mitjà, però no sé encara si fer revestiments murals o APGI.
Quan anem a l'expojove buscaré alguna "parada" on em resolguin els següents dubtes:


  • Com puc arribar fins a la carrera que vull fer?
  • Quin grau mitjà m'anirà millor per arribar-hi? I superior?


Comentarios

Entradas populares de este blog

QUI SOC JO?

Em presento, soc la Martina, tinc 15 anys i faig 4eso al Bosc de la Coma.  M'encanta l'art i la música, per això voldria dedicarme a fer un ofici el qual tingui a veure amb aixó. El que més m'agradaria estudiar i poder dedicar-m'hi seria animació, disseny de personatges i art digital. Em considero una persona introvertida i molt insegura a la qual li costa molt fer amistats i parlar amb desconeguts. I bueno, també soc molt, però molt poruga. Entorn als estudis soc una mica desordenada i despistada però m'intento esforçar tot el que puc i no desistir mai. Les meves aficions principalment són dibuixar, tocar la guitarra/ukelele/piano, escoltar música i llegir. Cançó que m'identifiqui... realment crec que cap pot descriure'm, així que suposo que ficant l'estil de música que m'agrada i alguna cançó serà útil. Principalment m'agrada el rock alternatiu, metal, indie, música dels 80-90, rap... (entre altres)

EXPOJOVE

La setmana passada vam anar a l'expojove a Girona i em va agradar molt. Vaig trobar un lloc on hi havien unes noies dibuixant i els hi vaig preguntar els meus dos dubtes i em van dir que el millor seria grau mitjà d'APGI i el superior d'il·lustració, ja que a GS d'il·lustració es dibuixa molt anatomia i em vindrà molt bé per la carrera. També van dir-me que una molt bona escola era la d'aquí d'Olot així que ho tinc perfecte.

LA FEINA DE BUSCAR FEINA

Aquest matí hem fet una xerrada amb la Isabel Prat sobre la feina de buscar feina. Resumidament ens ha explicat com s'organitzaven les empreses per buscar treballadors, diferents formes de buscar treball (online, anuncis...) i també alguns consells per buscar treball. Moltes de les coses que ens ha explicat jo ja les sabia, però hi ha hagut molta part que no i ha set de molta ajuda.